Tuesday 3 January 2012

the superb cousin that i ever have :)


kayyy guyys , 
today aq rase nak share sikit gambar-2 cousin aq , 
hahah ! act gambar nieh dah lame dah , gambar nieh diambil time 3 or 2 hari sebelum kenduri rumah aku hari tuh , hahhaha , diaorang r bising sangat suruh aku masuk kan gambar-2 tuh , nah amek , aku dah masuk kan dah , satu keping seringgit ! nanti aku tuntut kat korang kayy ? jangan risau , ahaha ! kayyy , yang baju biru tuh name dy aliff iqkmal , and yang baju hitam tuh name dy aliff irfan , nak kenal dengan dorang ? cari lah dekat fb :) ,  aku panggil yang baju hitam tuh adk , kalau duduk dengan dorang nieh lame-2 boleh jadi gila , ahaahah ! kadang-2 budak 2 ekor nieh menyakitkan hati pon ad jugakk , tapi aq seronok cerita masalah aku dekat diaorang and aq seronok bile aq cerita hantu dekat diaorang mal mesti nak nyanyi lagu taubat lah ap lah , adk pulak mesti nak duduk rapat-2  atau pelok bantal kuat-2 , ahahha !










No comments:

Post a Comment