Saturday 9 February 2013

happy birthday mama

haiii semuaa , hahaha , lama tak update blog kann ? maklum lah budak hostel memang mcm nie kan :P 
,jeng jeng jeng , 8.2 hari jumaat hari tu , ak balik dari hostel , gila smpai umah pukul 6.30 petang kot , memang lepas nie aku tanak balik taiping naik bas dah la , better ak suruh sapa2 amik aku , terseksa jiwa raga aku naik bas , mama pun ckp , lebih baik mama amik , dah la naik bas , lepas tu kena tunggu lama pulak tuh , huhu , sebenarnya tarikh aku balik rumah tu  tarikh hari jadi mama , so , hari khamis sebelum aku nak balik tu , aku dah call angah , aku ckp kat angah nanti beli la kek hari jadi mama , org beli hadiah nanti , angah pun ckp ok , sementara nak tunggu bas dkt stesen bas gerik tu , ak ikut la kakak2 senior pegi jalan2 , dorang masuk satu kedai nie , kedai nie mcm kedai one price shop yg kat taiping tu , mula2 masuk tu aku ingat nak beli tudung kat mama , tapi bila fikir2 balik mama mcm dh bnyk je tudung , jadi cancel la nak beli tudung , then ak ternampak jam , beli jam pun ok jugak , mama pun minat kumpul jam , aku pun beli la jam , nak tengok jam tu takk ? ak bukan beli jam je , dengan kotak2 sekali aku beli , haha , melayang 40 hinggit aku ! tapi takpe , demi mama , aku rela , hahaahha , ayatt !



                                            Cantik tak ? cantik tak ? hahahah


Aku sampai stesen bas kuala kangsar pukul 6 , angah , mama dgn adik aku yg tunggu kat situ , ayah aku keje , jadi tak boleh la nak ikut amik akuu .lepas sampai je depan umah , aku baru nak turun then  angah cakap , *Fatin ,  jum ikut angah sat* aku pun ikut la . ingtkan nak pi mana , rupanya angah bawak ak pi kedai kek , beli kek tiramisu kat mama ,




                                          sedap doh kek nie , muahah ,

mama cakap lilin tu cantik , mama siap simpan lagi lilin tu kat dalam almari , haha ! lepas sambut birthday mama , then angah , along , nabila dgn mama ckp , abah ada beli kat ak laptop , aku ingatkan dorang main2 , rupanya betul2 , angah la yg pegi amik laptop tu kat dalam bilik mama , 


  

tu ha laptop aku  , sebenarnya mama janji dgn aku yg mama nak beli ipad , tapi dah abah beli laptop , ipad cancel la , tapi takpe , laptop pun oke ap , sumpah cuti nie best , rasa mcm tanak balik hostel dah , tapi takpe , lame2 nanti aku biasa la , btw nk ckp , happy birthday mama , i love youu , :)


No comments:

Post a Comment