Friday, 23 December 2011

damn you ,

cry again , all about you ! kayy-2 , dy kat sana bahagia , aku dekat sini mcam haramm -,- menyesal aku pi godam fb dy tadi ! aku tau lah tadi jadi macam nieh , sumpah aku tak pi stalk fb dyy , yang aq dok risau pasai dy buat ap ?  pasai argh kat dy nak buat ap pon , dy bukan aku punya dah , aq yang suka dok cari masalah pasai ap ?  damn you ~! sampai sekarang aku tak boleh lupa dy weyh , kadang-2 aku terpikir jugak kan , kenapa aku jumpa dy ? gosh ! i really-2 cannot forget anything about you ! your eyes , your lips and others <3 seriusly i really-2 miss him :/  nakk textt dengann youu ! nakk dengar you marahh-2 lagi , 












*take a note plis  :')


*cinta takkan dapat kalau tak dicari , cinta juga tak kan dapat kalau tak diberi , hidup tanpa cinta ibarat hidup tanpa cita-2 , 

No comments:

Post a Comment